עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
זירת המומחים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

רעיונות לבר מצווה

צוות האתר

כולם רוצים את האירוע הכי טוב והכי מדובר שאפשר. לא רק אנשים מבוגרים משקיעים בחתונה הכי גדולה שיש, היום גם ילדים צעירים, שתחרות החברתיות אצלם גדולה יותר, רוצים אירוע מושקע. אבל מה עושים כאשר אין רעיונות לבר מצווה? קוראים את המאמר הבא ואולי מקבלים כמה רעיונות שיעשו את מסיבת בר המצווה לבלתי נשכחת.

רעיונות לבר מצווה – דוכנים

לאחר שבחרתם מקום לבר מצווה, אפשר לחשוב על שילוב דוכנים שונים שיהוו אטרקציה לחתן בר המצווה ולחבריו. רעיונות לבר מצווה יש הרבה, הכל שאלה של תקציב ושל הטעם של הילד. אם חתן השמחה אוהב שוקולד, אפשר לשכור דוכנים עם מפלי שוקולד, ולהפוך את השוקולד לנושא האירוע, כאשר גם עיצוב המקום והקייטרינג מותאמים לכך. אפשר לשכור גם כמה דוכנים שבכל אחד מהם יש נושא אחר של שוקולד – שוקולד מריר, חלבי ולבן.

רעיונות אחרים

אם שוקולד הוא לא הלהיט של חתן בר המצווה, יש עוד הרבה רעיונות לבר מצווה. אם הילד לא מפספס אף פרק של כוכב נולד, אפשר לארגן את בר המצווה כך שתתאים לקונספט. ניתן לשכור להקה ולארגן לילד אפשרות לשיר על הבמה מול האורחים. אם יש סרט או סדרה שחתן בר המצווה אוהב במיוחד אפשר לשלב אותם באירוע ולהפוך את זה לנושא המסיבה. גם משחקי מחשב שונים יכולים להיות בסיס טוב לבר מצווה, כך שאם הילד "גיימר" רציני, אפשר לשלב אלמנטים של משחקים אהובים.

לסיכום

לא חסרות דרכים לערוך בר מצווה מקורית, הכל תלוי בתקציב ובמה שהילד אוהב. חשוב לוודא שלא חורגים ממסגרת התקציב שנקבע, גם במחיר של ויתורים על דברים מסויימים. הילד רוצה להקה מסויימת אבל המחיר שלה לא בהישג יד? במקום לשבור תוכנית חיסכון, חשוב להסביר לילד למה כרגע אי אפשר להזמין את הלהקה המסויימת הזאת ולבחור להקה שהמחיר שלה מתאים לתקציב.

באחוזת גן, גן אירועים חדיש ומודרני, ישמחו לארח אתכם ביום החשוב שלכם ושל הילד. כל מה שצריך לעשות זה טלפון אחד ולהגיע לפגישה שבה בוודאי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אירועים קטנים

אם נדמה לרגע שאירועים קטנים עולים פחות מאחיהם האירועים הגדולים והחתונות, זוהי טעות. כאשר עורכים אירוע קטן יש לעיתים פרטים

קרא עוד »

גני אירועים בשרון

רוצים לערוך את החתונה שלכם בשרון? אתם לא לבד. היום זוגות רבים בוחרים את השרון כמיקום המועדף עליהם עבור עריכת

קרא עוד »

אולם לאירועים

מתחתנים בזמן הקרוב? זה ידוע לכולם שלא כל חלל גדול ראוי להיות אולם לאירועים, ולא כל מקום יכול לארח אירוע

קרא עוד »

חתונה בטבע

הטרנד הירוק לא פוסח גם על עולם החתונות. חתונה בטבע זהו רעיון פופולארי שזוגות רבים מוכנים להוציא כסף רב עבורו.

קרא עוד »

גן אירועים במרכז

מחפשים גן אירועים במרכז? לא קל לבחור רק מקום אחד לחתונה, במיוחד לא כאשר מדובר במקום מרכזי. מה לעשות, בכל

קרא עוד »
דילוג לתוכן