עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
פרסום עסקים
קהילה

ברכה למסיבת רווקות

צוות האתר

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? אחראית על מסיבת הרווקות שלה? מהי ברכה למסיבת רווקות? בואי לקרוא כל מה שאסור לפספס בעת תכנון מסיבת רווקות שווה.

היום לא רק גברים חוגגים מסיבת רווקות, ורבות רוצות לארגן גם כן חגיגה פרועה ובלתי נשכחת. ובעצם, למה לא? ליל רווקות אחרון זו בהחלטה סיבה למסיבה, ואחרי הכל זו הזדמנות נהדרת לצאת מהכלים, להשתולל ולחגוג בצורה מקורית ומהנה.

מקום למסיבה!

החלק החשוב ביותר בארגון המסיבה, הוא ללא ספק בחירת מיקום המסיבה. לחגוג בדירה קטנה של אחת מהחברות זה לא רעיון טוב – לא יהיה מספיק מקום בשביל לרקוד, השכנים יתלוננו על הווליום של המוזיקה ולמחרת בבוקר יישאר בלגן רב לסדר. במקום זאת, אפשר לצאת ולחגוג במועדון, פאב או איזשהו לופט מיוחד למסיבות רווקים ורווקות.

מה לגבי בידור?

למצוא מקום זה לא מספיק בשביל לארגן מסיבה טובה, צריך גם לדאוג לבידור האורחות. מוזיקה היא התחלה טובה, וכדאי להשקיע זמן בבחירת השירים. אפשר לבחור שירים הקשורים בכלה ובחייה, למשל שיר אחד מכל שנה של חייה, או להתמקד בלהקות אהובות. אבל לא רק ריקודים ימלאו את זמנכם, כנראה שתרצו גם להשתעשע בהפעלות מיוחדות ששמורות לאירועים כמו מסיבת רווקות.

תכנון הפעלות מיוחדות היא דרך טובה לשמור על מורל שמח, ולוודא שהאורחות לא משתעממות. משחקי שתייה שובבים, בליווי אלכוהול משובח הם כמעט תמיד מתכון מנצח למסיבה טובה שאף אחד לא ישכח בזמן הקרוב…

גם הזמנת חשפנים למסיבה זו כבר כמעט מסורת, ורבות בוחרות לשעשע את עצמן וכמובן את הכלה הנרגשת בעזרת חשפן או חשפנית שמגיעים למסיבה ומשאירים את חותמם.

מה לגבי ברכה למסיבת רווקות?

אם את החברה הכי טובה של הכלה או השושבינה שלה, מן הראוי לשאת נאום קטן. ברכה למסיבת רווקות נועדה להזכיר לכלה שהיום הגדול שלה מתקרב, ולחלוק איתה את ההתרגשות והשמחה מכך. אפשר לספר אנקדוטות מצחיקות על הכלה, או לספר כיצד היא פגשה את בחיר ליבה. כל עוד הברכה כתובה מכל הלב, אין ספק שהכלה תהנה, תצחק ואולי אף תדמע מרוב התרגשות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הפתעות לחתונה

מארגנים חתונה קצת אחרת? רוצים לשמוע על הפתעות לחתונה? כולנו מכירים זוגות שהתחתנו, וכולנו נכחנו בחתונה אחת לפחות במהלך חיינו.

קרא עוד »

אולם אירועים

אז איפה תרצו לחגוג את ערב החתונה שלכם, בגן או אולם אירועים? למה להתפשר אם אפשר להנות משני העולמות? שאלת

קרא עוד »

הפקת בר מצווה

בר מצווה לא מסתכמת רק באירוע המרגש של העלייה לתורה והברכות. חגיגה שלמה נוצרת סביב האירוע ויש להיערך לכך בהתאם.

קרא עוד »

חתונה בטבע

הטרנד הירוק לא פוסח גם על עולם החתונות. חתונה בטבע זהו רעיון פופולארי שזוגות רבים מוכנים להוציא כסף רב עבורו.

קרא עוד »

חתונה קטנה

עומדים לארגן חתונה קטנה? אז בואו לקרוא קצת על האופציות שעומדות בפניכם! חתונות קטנות הן דבר נדיר בימינו כאשר לכולנו

קרא עוד »
דילוג לתוכן