עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
פרסום עסקים
קהילה

ההחלטה נפלה, התאריך נקבע, רק נשאר למצוא מקום. אז איך בוחרים מקום אחד מבין כ- 200 גני אירועים במרכז הארץ? הכנו עבורכם כמה קטגוריות לבחירה.

גני אירועים במרכז הארץ – איך בוחרים?

כאשר מתחילים במשימת בחירת המקום שבו תיערך החתונה, מגלים שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. קיימים למעלה מ-200 גני אירועים במרכז הארץ, עוד כמות כזאת בכל אזור אחר, וזה בלי להוסיף את אולמות האירועים. אז הנה כמה קטגוריות לבחירה:

סגנון האירוע

אם החלטתם שאתם רוצים גני אירועים במרכז, בחרו את הסגנון שלכם. האם אתם רוצים חתונת טבע? או חתונה מודרנית? האם מתאים לכם אירוע בסגנון ימי הביניים? או אולי ספרדי? כל גן אירועים והסגנון שלו.

סגנון האוכל

ישנם זוגות הבוחרים קודם כל גני אירועים במרכז אשר מתאימים לסגנון האוכל שיהווה את האלמנט המרכזי בחתונה. למשל: אוכל יפני, סיני, טבעונות, צמחונות, בשרי ואלו הם רק מקצת מהסגנונות הקיימים מביניהם תוכלו לבחור. כאשר בוחרים באוכל יפני למשל, ניתן לקחת את הסגנון התמאטי ולהרחיב אותו גם לעיצוב המקום, לפרוס מחצלות על פני השטח ולתת לאנשים לשבת עליהן.

המלצות

זוהי למעשה הדרך הטובה ביותר לבחור גני אירועים במרכז הארץ, כאשר מבקשים המלצות מכל מי שאתם מכירים. אפשר גם לשאול בפרומים באינטרנט, להתייעץ בסלוני כלות וכו', אבל הכי חשוב לאסוף כמה שיותר המלצות.

התרשמות אישית

בוודאי הייתם באירועים שאהבתם, לכן אתם בטח זוכרים שם או שניים של גני אירועים שאהבתם. תנו להם עדיפות, אם אתם הייתם מרוצים, כנראה שיש פה משהו טוב.

מחיר המנה

אם אתם נמנים על הזוגות בעלי התקציב המועט, כנראה שתתנו עדיפות למקומות שבהם מחיר המנה הוא זול יחסית, אם כי גם בתקציב מועט אין להתפשר על איכות, שהרי הכי חשוב שהאורחים יצאו מרוצים.

לסיכום

כאשר תתחילו לשאול אנשים, אין ספק שתשמעו שוב ושוב את השם אחוזת גן. אין פלא שתשמעו אותו, מכיוון שאחוזת גן מוביל ברשימת גני אירועים במרכז הארץ כבר שנים רבות. בדקו את זה בעצמכם, התקשרו עכשיו וקבעו פגישת התרשמות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

גני אירועים בשרון

רוצים לערוך את החתונה שלכם בשרון? אתם לא לבד. היום זוגות רבים בוחרים את השרון כמיקום המועדף עליהם עבור עריכת

קרא עוד »

חתונה בטבע

הטרנד הירוק לא פוסח גם על עולם החתונות. חתונה בטבע זהו רעיון פופולארי שזוגות רבים מוכנים להוציא כסף רב עבורו.

קרא עוד »

גן אירועים במרכז

מחפשים גן אירועים במרכז? לא קל לבחור רק מקום אחד לחתונה, במיוחד לא כאשר מדובר במקום מרכזי. מה לעשות, בכל

קרא עוד »

אולם לאירועים

מתחתנים בזמן הקרוב? זה ידוע לכולם שלא כל חלל גדול ראוי להיות אולם לאירועים, ולא כל מקום יכול לארח אירוע

קרא עוד »
דילוג לתוכן