עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
זירת המומחים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

אולם אירועים במרכז הארץ

צוות האתר

מחפשים אולם אירועים במרכז הארץ? בואו לערוך אירוע מלכותי באחוזת גן, המשלב בין חוויה של אולם אירועים יוקרתי עם גן מטופח ורחב ידיים.

מה הכי חשוב לכם באירוע? שהגן ייראה כמו מיליון דולר? שיהיה מספיק מקום להזמין את כל העולם ואחותו? שתקבלו את השירות הטוב ביותר? שלרשותכם יהיה מנהל אירוע שיטפל בכל פרט הכי קטן כדי שאתם תוכלו ליהנות מהערב שלכם בשלווה? ואולי שהאוכל יהיה ברמה של מסעדת יוקרה?

צוות אחוזת גן מציע לכם את כל אלה ועוד, כי באירועים של פעם בחיים אסור להתפשר – על הצבעים, על הטעמים, על הריחות, על העיצובים, על היחס אליכם ולאורחים ועל האווירה הכללית במקום.

צוות המקום המנוסה והאדיב ילווה אתכם לאורך כל הדרך – משלבי התכנון של האירוע, להפקתו המלאה, עיצוב השולחנות, החופה והמתחמים השונים, תכנון התפריט ואפילו אופן ההגשה – הכל במקצועיות ומכל הלב.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

גני אירועים

חתונה מתקרבת? כל זוג שמתחתן מכיר את הטרחה הרבה שבארגון חתונה – מציאת גן ארועים, בחירת קייטרינג, חיפוש אחר השמלה

קרא עוד »

גני אירועים בשרון

רוצים לערוך את החתונה שלכם בשרון? אתם לא לבד. היום זוגות רבים בוחרים את השרון כמיקום המועדף עליהם עבור עריכת

קרא עוד »

הפתעות לחתונה

מארגנים חתונה קצת אחרת? רוצים לשמוע על הפתעות לחתונה? כולנו מכירים זוגות שהתחתנו, וכולנו נכחנו בחתונה אחת לפחות במהלך חיינו.

קרא עוד »

אירועים קטנים

אם נדמה לרגע שאירועים קטנים עולים פחות מאחיהם האירועים הגדולים והחתונות, זוהי טעות. כאשר עורכים אירוע קטן יש לעיתים פרטים

קרא עוד »

שירים לחתונה

הצעת הנישואין עברה בשלום, הכלה המיועדת הסכימה להינשא, עכשיו הגיע הזמן לתכנון של האירוע, הנוצץ, המשמח, והמושקע ביותר בחיים שלכם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן