עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
פרסום עסקים
קהילה

רוצים לערוך את החתונה שלכם בשרון? אתם לא לבד. היום זוגות רבים בוחרים את השרון כמיקום המועדף עליהם עבור עריכת חתונות ואירועים שונים. הסיבות לכך רבות ומגוונות, בין היתר נוחות ההגעה לאזור השרון (בכל זאת, האורחים יגיעו מכל הארץ, ולהקל עליהם משמע להקל על עצמכם), האזור היפה והמשומר והכמות ההולכת וגדלה של גני אירועים בשרון.

אז איך לבחור בין גני אירועים בשרון?

לא חסרים גנים באזור השרון, זה בטוח, אבל בכל זאת אין זה אומר שכולם מתאימים לכם. ראשית כל, יש לבדוק אם אתם בכלל מחפשים גן אירועים, שכן לא בכל עונה ניתן להתחתן תחת כיפת השמיים. אם המקום לא מציע לכם אולם וגן אירועים ביחד, כדאי לבדוק אם לא שורר כעת חמסין בחוץ, או שמא יורד גשם זלעפות.

אחרי שבחרתם את סוג המקום בו תתחתנו, צריך לדעת מהו גודל האירוע המתוכנן. ישנם גני אירועים בשרון שמתאימים לאירועים גדולים של אפילו אלף איש, וישנם כאלה שלא יצליחו לאכלס יותר ממאה איש. בדקו אם בעלי המקום לאילו אירועים מתאימים, וקחו זאת בחשבון.

ללכת לבדוק במו עיניכם!

לא מספיק להסתכל על גלריות באתרי אינטרנט או להסתפק בהמלצות של חברים קרובים. אין ברירה אלא לנסוע ולבקר פיזית במקום המיועד, אחרי הכל הוא עומד לארח אתכם ביום הכי חשוב שלכם, מן הראוי שהוא ימצא חן בעיניכם.

כשאתם מגיעים למקום שימו לב לפרטים החשובים – כמה מרווח נראה האזור? האם הכל נקי? ישנם מפגעים שאתם יכולים לשים לב אליהם? לעיתים צינור השקיה שהתפוצץ, או חרקים בלתי רצויים, יכולים להפוך אירוע של אלפי שקלים לכאוס מוחלט ולהרוס כליל את הלילה היפה ביותר בחייכם. שימו לב לדברים הקטנים, אל תתביישו לשאול שאלות ואל תשכחו לדון מראש על המחיר.

ראיתם כבר המון גני אירועים בשרון? לא ראיתם כנראה את אחוזת גן…

אחוזת גן מזמינה אתכם לחגוג חתונות, ימי הולדת, בריתות וכל אירוע שרק תרצו בגן אירועים יוקרתי שלא דומה לשום מקום אחר. לרשותכם יעמוד צוות מקצועי ואולם מאובזר על מנת להפוך את האירוע שלכם לחלום של ממש!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אולם לאירועים

מתחתנים בזמן הקרוב? זה ידוע לכולם שלא כל חלל גדול ראוי להיות אולם לאירועים, ולא כל מקום יכול לארח אירוע

קרא עוד »

חתונה בטבע

הטרנד הירוק לא פוסח גם על עולם החתונות. חתונה בטבע זהו רעיון פופולארי שזוגות רבים מוכנים להוציא כסף רב עבורו.

קרא עוד »

חתונה קטנה

עומדים לארגן חתונה קטנה? אז בואו לקרוא קצת על האופציות שעומדות בפניכם! חתונות קטנות הן דבר נדיר בימינו כאשר לכולנו

קרא עוד »

מתחתנים 2018

לבחירת תאריך החתונה שלכם יש חשיבות רבה שנובעת מלא מעט שיקולים. מלבד השיקולים של עונת החתונות (שעיקרה חודשי הקיץ), תקופות

קרא עוד »

שירים לחתונה

הצעת הנישואין עברה בשלום, הכלה המיועדת הסכימה להינשא, עכשיו הגיע הזמן לתכנון של האירוע, הנוצץ, המשמח, והמושקע ביותר בחיים שלכם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן