עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
זירת המומחים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

הפקת בר מצווה

צוות האתר

בר מצווה לא מסתכמת רק באירוע המרגש של העלייה לתורה והברכות. חגיגה שלמה נוצרת סביב האירוע ויש להיערך לכך בהתאם. אז איך מתחילים במלאכת הפקת בר מצווה, וכמה זה עולה? כל המידע כאן.

הפקת בר מצווה – מה זה כולל?

טקס העלייה לתורה וקבלת עול המצוות נגמר ועכשיו מתחילה החגיגה, שבנויה כולה לפי הקונספט שקבעתם, בהתאם לרצון הילד. בר מצווה זהו באמת אירוע של פעם בחיים, לכן חשוב לעשות הפקת בר מצווה כזאת שתיזכר לכל החיים. ההפקה יכולה לכלול את כל האלמנטים שתבחרו; אם יש נושא מסויים לבר מצווה, שיכול להיות לקוח מתוך סרט, ספר, משחק מחשב, סדרת טלוויזיה או כל דבר אחר שהילד אוהב, אפשר לערוך את כל המסיבה בהתאם לאותה דמות או לאותו נושא.

בחירת נושא ומקום

כאשר בוחרים נושא חשוב לזכור את מגבלות התקציב, מאחר וגם המקום, התקליטן ושאר ספקי השירות עולים כסף וצריך להתחשב בכך. הנושא יכול להיות כל דבר שהילד אוהב ולא מצריך שבירת תוכנית חיסכון שנועדה, למשל, ללימודים של הילד.

לאחר בחירת הנושא, צריך לבחור מקום שיהיה ערוך ומוכן להתאים את עצמו לנושא הנבחר. אם בר המצווה נערכת בקיץ, כדאי לשקול גן אירועים, שמאפשר יותר אופציות מאשר אולם סגור. בגן אירועים ניתן לשלב אלמנטים נוספים שלא תמיד מתאפשרים באולם סגור. אך, אם בר המצווה נערכת בחורף, כדאי לערוך אותה באולם אירועים או במקום המשלב את השניים, כך שבמקרה שיורד גשם תמיד אפשר יהיה להיכנס פנימה.

שיהיה בהצלחה!

הפקת בר מצווה כוללת סידורים רבים, החל מבחירת הנושא, התקציב והאולם וכלה בבחירת הספקים שיעבירו את הערב, דוגמת התקליטן , שלוקחים את חלקם בעוגת התקציב. חשוב לבחור מקום מתאים שיכול להתגמש ולהיערך בהתאם לנושא האירוע, אחרת האירוע לא יהיה דומה למה שציפיתם.

באחוזת גן, המקום המושלם לעריכת בר מצווה, ישמחו לסייע לכם ברעיונות במסגרת פגישת ההתרשמות הראשונה, שנערכת ללא תשלום, בה תקבלו רעיונות. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו וקבעו פגישה ללא התחייבות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

גני אירועים

חתונה מתקרבת? כל זוג שמתחתן מכיר את הטרחה הרבה שבארגון חתונה – מציאת גן ארועים, בחירת קייטרינג, חיפוש אחר השמלה

קרא עוד »

אולם אירועים

אז איפה תרצו לחגוג את ערב החתונה שלכם, בגן או אולם אירועים? למה להתפשר אם אפשר להנות משני העולמות? שאלת

קרא עוד »

חתונה בטבע

הטרנד הירוק לא פוסח גם על עולם החתונות. חתונה בטבע זהו רעיון פופולארי שזוגות רבים מוכנים להוציא כסף רב עבורו.

קרא עוד »

הפתעות לחתונה

מארגנים חתונה קצת אחרת? רוצים לשמוע על הפתעות לחתונה? כולנו מכירים זוגות שהתחתנו, וכולנו נכחנו בחתונה אחת לפחות במהלך חיינו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן