עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
אוכל ובישול
אולמות מומלצים
אירועים
גני אירועים מומלצים
זירת המומחים
כללי
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

הוראות תפעול של שירותים כימיים לאירועים

צוות האתר

תחזוקה נכונה של שירותים ניידים מבטיחה שימוש נוח, בטיחותי ונטול ריחות לא נעימים. קרונות שירותים ניידים שמוצבים באירועים כוללים שטיפה של האסלה עם חומר כימי שמפרק את השפכים ומנטרל כך את הריח. תוספת של מזגן ופתחי אוורור מבטיחה שלא יהיו כלל ריחות רעים. ניקוי יסודי של השירותים טרם השימוש וגם במהלך השימוש משפר את חווית המשתמשים. שירותים ניידים אינם מחוברים לתשתית של ביוב, מים או חשמל, השפכים נאגרים בתוך מיכל שממוקם בתחתית הקרון. צוות תחזוקה דואג לספק לכם את השירותים עם מכלים ריקים ונקיים, בהתאם לצורך ועל פי תיאום מראש יבוצע ריקון של המכלים במהלך האירוע. שימו לב, את השפכים מפנים אך ורק אל אתרי פסולת ייעודיים.

איך מתפעלים מתחם שירותים נייד באירוע?

צוות מקצועי מגיע עד אליכם עם קרונות שירותים ניידים לשטח ומתקין אותם במתחם. אתם תקבלו הסבר אודות השירותים ותשמחו לגלות תאי שירותים מעוצבים, נקיים, מרווחים ואסתטיים. לא נדרשת מכם כל פעולת תחזוקה, השירותים מגיעים אליכם תקינים, נקיים ומוכנים לשימוש. בהתאם לאופי האירוע ניתן לתאם שירות תחזוקה שוטף במהלך האירוע. בתום האירוע הצוות המקצועי מפנה את קרונות השירותים מהמקום.

יתרונות של קרון שירותים

  1. ניידות
  2. אין תלות בתשתיות
  3. התקנה קלה
  4. מראה אסתטי

קרון שירותים ניידים הוא הפתרון עבור מקומות בהם אין מערכת אינסטלציה זמינה. קרון שירותים ניידים לשטח אפשר להוביל בקלות אל כל מקום בו יש גישה לרכבים. שירותים ניידים הם פתרון אופטימלי עבור אירועים, הפקות, ירידים, פסטיבלים, טיולים, אתרי עבודה. השירותים הניידים מופעלים ללא צורך בחיבור לתשתית מים, ביוב או חשמל. אתם מקבלים יחד עם השירותים מכלים של מים שמשמשים לשטיפת ידיים, המים מהמכלים זורמים אל הברז. תמיסות כימיות מפרקות את השפכים ומנטרלות כך את הריחות. תוספת של מזגן ופתחי אוורור משפרת את חווית השימוש ומונעת ריחות לא נעימים גם לאחר שימושים רבים.

איך מתקינים את קרון השירותים?

התקנה של שירותים ניידים לשטח נחשבת פשוטה ומהירה. אתם בוחרים את המיקום והצוות המקצועי מביא אליכם את קרונות השירותים בדיוק בזמן. אין צורך בחיבור אל תשתיות מים או ביוב. יש לבחור עבור מתחם השירותים אזור מישורי ונגיש. כל הפסולת מאוחסנת בתוך מכלים שממוקמים בתחתית קרון השירותים. אם חשוב לכם להעניק לאורחים שלכם את הטוב ביותר – חברת שירותים מפוארים לאירועים של ערן וינשטיין היא הכתובת, הנכם מוזמנים לייצור קשר להזמנת שירותים ניידים בסגנון יוקרתי עם מיזוג אוויר לנטרול מלא של ריחות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חתונה קטנה

עומדים לארגן חתונה קטנה? אז בואו לקרוא קצת על האופציות שעומדות בפניכם! חתונות קטנות הן דבר נדיר בימינו כאשר לכולנו

קרא עוד »

הפקת בר מצווה

בר מצווה לא מסתכמת רק באירוע המרגש של העלייה לתורה והברכות. חגיגה שלמה נוצרת סביב האירוע ויש להיערך לכך בהתאם.

קרא עוד »

אירועים קטנים

אם נדמה לרגע שאירועים קטנים עולים פחות מאחיהם האירועים הגדולים והחתונות, זוהי טעות. כאשר עורכים אירוע קטן יש לעיתים פרטים

קרא עוד »

גן אירועים במרכז

מחפשים גן אירועים במרכז? לא קל לבחור רק מקום אחד לחתונה, במיוחד לא כאשר מדובר במקום מרכזי. מה לעשות, בכל

קרא עוד »

מתחתנים 2018

לבחירת תאריך החתונה שלכם יש חשיבות רבה שנובעת מלא מעט שיקולים. מלבד השיקולים של עונת החתונות (שעיקרה חודשי הקיץ), תקופות

קרא עוד »

גני אירועים בשרון

רוצים לערוך את החתונה שלכם בשרון? אתם לא לבד. היום זוגות רבים בוחרים את השרון כמיקום המועדף עליהם עבור עריכת

קרא עוד »
דילוג לתוכן